לוח פעילויות והכשרות
פעילויות הארגון פונות לקהלים מגוונים ובנושאים שונים.
הרשמו והשאירו פרטים עבור פעילות שמעניינת אותכם ואנו נחזור אליכם בהקדם.
"עתיד לעסקים"
בני ברק

סיון אלה, מנכ"ל
כיום מנהלת את הארגון לאחר שהקימה את תכנית "עתיד לנוער" וניהלה את התכנית. בעלת ניסיון בהנחיית קבוצות של נערות בסיכון, הובילה מערך שנת שירות ומילאה תפקידי ניהול בפנימייה פוסט-אישפוזית. בעלת תואר שני בייעוץ חינוכי ותואר ראשון בחינוך ופסיכולוגיה מאוניברסיטת בן גוריון.
עתיד לעסקים - בני ברק
זו השנה ה-14 שתוכנית "עתיד לעסקים" מתקיימת בעיר בני ברק.
12 מפגשים, 3 שעות כל מפגש, בכל התכנים הרלוונטיים לבעלת עסק: אסטרטגיה, מכירות, שיווק, פיננסים, עבודה עם לקוחות ועוד. המפגשים בהובלת מנהלים ומנהלות מחברות עסקיות מובילות בישראל!
ימי רביעי, 09:30-12:30, החל מסוף חודש טבת תשפ"ה.
"עתיד לעסקים"
ירושלים

סיון אלה, מנכ"ל
כיום מנהלת את הארגון לאחר שהקימה את תכנית "עתיד לנוער" וניהלה את התכנית. בעלת ניסיון בהנחיית קבוצות של נערות בסיכון, הובילה מערך שנת שירות ומילאה תפקידי ניהול בפנימייה פוסט-אישפוזית. בעלת תואר שני בייעוץ חינוכי ותואר ראשון בחינוך ופסיכולוגיה מאוניברסיטת בן גוריון.
עתיד לעסקים - ירושלים
"עתיד לעסקים" מגיע החורף לירושלים וזו הזמנות עבור בעלות עסקים להירשם ולקבל ראשונה את הפרטים על הפעילות.
12 מפגשים במגוון הנושאים של העסק.
ימי שלישי, 09:30-12:30 בגבעת שאול.
"עתיד לעסקים"
מודיעין עילית

סיון אלה, מנכ"ל
כיום מנהלת את הארגון לאחר שהקימה את תכנית "עתיד לנוער" וניהלה את התכנית. בעלת ניסיון בהנחיית קבוצות של נערות בסיכון, הובילה מערך שנת שירות ומילאה תפקידי ניהול בפנימייה פוסט-אישפוזית. בעלת תואר שני בייעוץ חינוכי ותואר ראשון בחינוך ופסיכולוגיה מאוניברסיטת בן גוריון.
עתיד לעסקים - מודיעין עילית
מחזור נוסף בעיר מודיעין עילית יוצא לדרך ואנו מזמינים בעלות עסקים שמחפשות את השלב הבא בעסק להצטרף אליו.
כל מפגש מקנה כלים עסקיים לקידום העסק ויצירת תשתית עסקית שתומכת בצמיחה והגדילה של העסק, ומועבר ע"י מנהלים מחברות עסקיות גדולות.
12 מפגשים, ימי שני 09:30-12:30, בקליקה מודיעין עילית, החל מחודש טבת תשפ"ה.
CSM
Academy

סיון אלה, מנכ"ל
כיום מנהלת את הארגון לאחר שהקימה את תכנית "עתיד לנוער" וניהלה את התכנית. בעלת ניסיון בהנחיית קבוצות של נערות בסיכון, הובילה מערך שנת שירות ומילאה תפקידי ניהול בפנימייה פוסט-אישפוזית. בעלת תואר שני בייעוץ חינוכי ותואר ראשון בחינוך ופסיכולוגיה מאוניברסיטת בן גוריון.
CSM Academy
מחזור שלישי של הכשרת Customer Success Manager בשיתוף חברת Appsflyer.
ההכשרה בנויה מ-11 מפגשים הכוללים תכנים מקצועיים ומיומנויות רכות הרלוונטיים לתפקיד.
הכשרה פרונטלית המתקיימת אחת לשבוע בהרצליה, החל מחודש ינואר 25.