top of page

לוח פעילויות והכשרות

פעילויות הארגון פונות לקהלים מגוונים ובנושאים שונים.
הרשמו והשאירו פרטים עבור פעילות שמעניינת אותכם ואנו נחזור אליכם בהקדם.

"עתיד לעסקים"

בני ברק

בני ברק 24.png

סיון אלה, מנכ"ל

כיום מנהלת את הארגון לאחר שהקימה את תכנית "עתיד לנוער" וניהלה את התכנית. בעלת ניסיון בהנחיית קבוצות של נערות בסיכון, הובילה מערך שנת שירות ומילאה תפקידי ניהול בפנימייה פוסט-אישפוזית. בעלת תואר שני בייעוץ חינוכי ותואר ראשון בחינוך ופסיכולוגיה מאוניברסיטת בן גוריון.

sivan@ybl.org.il

עתיד לעסקים - בני ברק

זו השנה ה-14 שתוכנית "עתיד לעסקים" מתקיימת בעיר בני ברק.

12 מפגשים, 3 שעות כל מפגש, בכל התכנים הרלוונטיים לבעלת עסק: אסטרטגיה, מכירות, שיווק, פיננסים, עבודה עם לקוחות ועוד.

ימי רביעי, 09:30-12:30, החל מה 29.5.24.

"עתיד לעסקים"

ירושלים

ירושלים 2024.png

סיון אלה, מנכ"ל

כיום מנהלת את הארגון לאחר שהקימה את תכנית "עתיד לנוער" וניהלה את התכנית. בעלת ניסיון בהנחיית קבוצות של נערות בסיכון, הובילה מערך שנת שירות ומילאה תפקידי ניהול בפנימייה פוסט-אישפוזית. בעלת תואר שני בייעוץ חינוכי ותואר ראשון בחינוך ופסיכולוגיה מאוניברסיטת בן גוריון.

sivan@ybl.org.il

עתיד לעסקים - ירושלים

"עתיד לעסקים" מגיע הקיץ לירושלים וזו הזמנות עבור בעלות עסקים להרשם ולקבל ראשונה את הפרטים על הפעילות.

12 מפגשים במגוון הנושאים של העסק.

"עתיד לעסקים" 

מודיעין עילית

מודיעין עילית 24.png

סיון אלה, מנכ"ל

כיום מנהלת את הארגון לאחר שהקימה את תכנית "עתיד לנוער" וניהלה את התכנית. בעלת ניסיון בהנחיית קבוצות של נערות בסיכון, הובילה מערך שנת שירות ומילאה תפקידי ניהול בפנימייה פוסט-אישפוזית. בעלת תואר שני בייעוץ חינוכי ותואר ראשון בחינוך ופסיכולוגיה מאוניברסיטת בן גוריון.

sivan@ybl.org.il

עתיד לעסקים - מודיעין עילית

מחזור נוסף בעיר מודיעין עילית יוצא לדרך ואנו מזמינים בעלות עסקים שמחפשות את השלב הבא בעסק להצטרף אליו.

12 מפגשים, ימי שני 09:30-12:30, בקליקה מודיעין עילית.

CSM

Academy

CSM 2024.png

סיון אלה, מנכ"ל

כיום מנהלת את הארגון לאחר שהקימה את תכנית "עתיד לנוער" וניהלה את התכנית. בעלת ניסיון בהנחיית קבוצות של נערות בסיכון, הובילה מערך שנת שירות ומילאה תפקידי ניהול בפנימייה פוסט-אישפוזית. בעלת תואר שני בייעוץ חינוכי ותואר ראשון בחינוך ופסיכולוגיה מאוניברסיטת בן גוריון.

sivan@ybl.org.il

CSM Academy

מחזור שני של הכשרת Customer Success Manager בשיתוף חברת Appsflyer.

ההכשרה בנויה מ-11 מפגשים הכוללים תכנים מקצועיים ומיומנויות רכות הרלוונטיים לתפקיד.

הכשרה פרונטלית המתקיימת אחת לשבוע החל מחודש אפריל 24. 

ההרשמה סגורה
bottom of page